منتظري در مذاكرات منافقين با رئيس استخبارات صدام چه مي كرد؟!
نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم
منتظري در مذاكرات منافقين با رئيس استخبارات صدام چه مي كرد؟!

سركرده گروهك تروريستي منافقين، جريان منتظري در ايران را نزديك ترين جريان سياسي به گروه متبوع خود مي دانست. رجوي در آخرين ماه هاي سال 2000 ميلادي (3 سال قبل از سقوط صدام) ديداري با سران حزب بعث و از جمله طاهر جليل حبوش رئيس استخبارات عراق داشت. به گزارش بولتن نيوز به نقل از كتاب «منافقين خلق»، حبوش در اين ملاقات از رجوي مي پرسد غير از دو جناح درگير در ايران، كدام يك از جريان ها به گروه شما نزديك است.
سركرده منافقين در پاسخ مي گويد: منتظري! اگر الان وقت بود برايتان شرح مي دادم. وقتي ما روحيه و فضاي اجتماعي را عوض كرديم (!!) منتظري وارد شد و جنايت هايي كه در حق ما در 12 سال پيش شده بود را فاش كرد.
براساس اين گزارش، رجوي 17 خرداد سال 65 به ملاقات برخي مقامات بعثي نظير عدنان خيرالله (وزير دفاع) رفت و هفته بعد با صدام ديدار كرد. او به صدام تعبير «سيدالرئيس» را به كار مي برد. در بيانيه وزارت خارجه وقت عراق آمده است؛ «مجاهدين در برابر وسوسه به رسميت شناخته شدن و استقبال رسمي نتوانستند مقاومت كنند و با آغوشي باز به خدمت صدام رسيدند.»
بدين ترتيب منافقين رسماً به ستون پنجم حزب بعثي عراق بدل شدند، كار عمده اين ستون عبارت بود از: جمع آوري اخبار و اطلاعات از محورهاي مرزي درون كشور، شرح و بسط نقشه هاي جغرافيايي، ايجاد بمب گذاري در داخل كشور، همكاري مجدانه جاسوسي با استخبارات عراق، كشف كلمات رمز و شنود بي سيم رزمندگان ايران و ترور. منافقين در سال 67 با عمليات رسواي فروغ جاويدان (مرصاد) گور دسته جمعي بسياري از اعضاي خود را كندند همچنان كه سقوط صدام در سال 1382 به منزله تشديد آشفتگي و آوارگي منافقين بود.
آنچه در اين ميان عبرت آموز است جانبداري منتظري از گروهكي به تمام معنا «مزدور»، «جنايتكار» و «خائن» بود. وابستگان گروهك منافقين در جريان آشوب سال گذشته نيز نقش آفريني كرده و با طيف هاي راديكال اصلاح طلبان هماهنگ شدند. برخي از عناصر گروهكي در بحبوحه آشوب ها و همزمان با روزه خواري در روز قدس، شعار مي دادند «مجتهد واقعي، منتظري، صانعي»!
 
 




:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 9 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: